Politica de returnare
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014". Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, socuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Prevederile O.U.G. 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în acelasi mod în care i s-ar permite sa o facă intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să il poarte.
Marcad S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunța la cumpărare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii.